fredag den 21. september 2012

She's Gorgeus!



Som de fleste ved er jeg helt skudt i Miley!
Og ligegyldigt hvad hun gør ved sig selv, bliver jeg bare mere bidt af hende.
She's gorgeus!
Jeg vil mene, hun er lige så smuk som før, men det er bare min mening.
Det er fucking sejt, hun tør springe ud i den frisure som hun har gjort.
Respekt siger jeg bare og at hun er forlovet som 19, viser også hun ikke er som andre.
Jeg føler jeg kan mærke på Miley, at hun altid gør sine valg fuldt ud ligemeget hvad andre siger og jeg gør det samme.
Min yndlings sang med hende lige pt er Kicking And Screaming.

Den er fucking fed! Tjek den ud her: http://www.youtube.com/watch?v=wpO3O9I1n2M  Dette er dog en live version, men det er lige før den er bedre en CD versionen.
Døm selv.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar