søndag den 23. september 2012

Big Experience!




Som i ved var jeg til fotoshoot i går i Tønder og det var super fedt!:)
Når jeg ser billederne, kan jeg ikke helt forstå det er mig, men det er det altså.
Sorry, jeg ikke skrev i går aftes, som jeg havde skrevet, men kæresten kom og så handlede aften lige om ham.
Han hedder forresten Paw, hvis det skulle interessere nogen.

I dag har jeg også været sammen med Paw.
Han sov nemlig hos mig og vi har bare hygge snakket som vi plejer at gøre.
Han er typen jeg kan snakke med alt om.
I ved ligesom en bedsteven eller bedsteveninde!
Det er simpelthen så rart.
Jeg kan fuldstændig være mig selv sammen med ham og det elsker jeg.

Lige nu venter jeg på jeg skal spise..
Klokken er mange men de gamle har været over at arbejde i huset, så maden trækker af og til ud. Næste weekend flytter vi dog hjem igen!
Endelig.
Huset er dog ikke færdigt, men det bliver skønt alligevel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar