torsdag den 13. september 2012

Fail! I know

Nu er det længe siden jeg har blogget.
I know, men nogen gange kommer man i pressede perioder.
I mellem tiden har jeg været på modelskole, flyttet i nyt hus fordi vores hus på Thurø (Svendborg) er ved at blive bygget om, så vi har ikke kunnet bo hjemme.
Jeg savner mit hjem ret så meget!
Ellers har jeg været til en del shoots og familie ting samt også veninderne.
På lørdag står det på et foto-shoot og opstarten på en modelkarriere.
Det er Sandra Angelina Kraak Jensen, som står for det.
Hun virker til at være mega dygtig!
Så det glæder jeg mig til.
Hun har sagt, hun kender en der kan få mig på et modeblad der skal begynde at sælges i Sverige og jeg ville så blive den første på forsiden.
Lyder det ikke spændende?
Synes jeg i hvert fald.
Håber i har det godt alle sammen!
Jeg skriver måske senere i aften:)
Hvis der er tid til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar