onsdag den 14. december 2011

Lidt læsning!:)



Lidt læsning om mig og hvad der sker i mit liv. Jeg bor hos min far. Mine forældre er skilt:) Det blev de da jeg var 9-10 år og samtidig fik min mor kræft.Jeg er 16 år nu :) jeg er født d. 31 Juli, 1995. Hun er heldigvis rask den dag i dag, men hun går ik så godt og bliver nemt træt. Jeg har to storebrødre på 22 og den anden på 24. De hedder Jesper og Michael :) Jeg gik på efterskole i 9. klasse i Sønderjylland på Hoptrup Efterskole. Hvor jeg gik på linien: Dans. Jeg har VERDEN bedste veninde og hun hedder Durita. I undrer jeg nok over navnet? Men hun er færing og på Færøerne er det et ganske normalt navn. Jeg synes det er et smukt navn. Vi mødtes da vi begge var 13 år og nu er jeg 16 og hun er 17 :). Når vi kommer til år 2012 i august måned. Så har jeg været bedste veninde med hende i 4 år :) hun betyder alting.

Lige nu går jeg rundt og har en depression på grund af alt det der er sket og det kan være svært at se lyst på tingene hele tiden og jeg glæder mig til min depression er væk, men jeg tager nogle piller, som gør at det er nemmere for mig at takle tingene og mine hverdage. Derfor er jeg dog stadig en nice person og har et hjerte af guld :)

Jeg har danset siden jeg begyndte at gå :) og jeg danser stadigvæk! And I Love It: Det var en meget kort version om mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar